Liten blir stor!

Jag förstår inte varför jag alltid är så nojig över att vänja Elina vid att sova på nya ställen. När det kom till att vänja henne vid att sova i eget rum var jag överlycklig över att jag hade över en månad på mig innan lillebror skulle komma till världen, hon tvärslocknade därinne utan prombelm första kvällen, sen flöt det bara på.
Nu kom nästa steg, att vänja henne vid att sova i barnsäng. Tänkte att vi skulle få ett helvete, att hon bara skulle krypa därifrån. Men nähä då, jag la henne där, hon sov på 5 minuter. HELT UNDERBART! Eftersom Niilo snart behöver hennes spjälsäng (han sover i en babykorg för tillfället) känns det skönt att veta att övergången från spjälsäng till barnsäng kommer fungera. Nu Sover hon där på dagarna, men på nätterna får hon sova i sin spjälsäng, den ända anledningen är att möblerna i hennes rum än inte sitter fastskrivade i väggen och jag vill inte riskera att hon börjar klättra i bokhyllan eller något sånt spännande medans vi fortfarande sover på morgonen.
 





Sara

Vad mysigt hon har det! :)

Anonym

Duktig! Som alltid! Du är en fantastisk mamma sara ska du veta!

Svar: Men åh! Tack snälla du!
SAAURY

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Den 4 februari 2013 visade sig det där plusset på stickan. Vi skulle bli föräldrar för första gången! Den 29 september samma år föddes en liten Elina. Året därpå, närmare bestämt den 13 juni 2014 plussade vi igen och vi tre skulle bli fyra och vår son Niilo föddes den 22 januari 2015. Samma år, den 25 september 2015 plussade vi för tredje och sista gången och vår minsting Elsa föddes den 13 maj 2016! Vår familj är komplett, välkommen att ta del av vårt liv!