BVC update! (Niilo)

BVC för Niilo häromdagen gick galant det med! Första vaccinet var ju inte kul, men jag är så stolt över min duktiga pojke! Jag kommer nog aldrig begripa mig på människor som väljer att inte vaccinera sina barn när möjligheten finns. Men jag ska ta upp det i ett senare inlägg och förfina mina tankar lite kring det. Ett känsligt ämne..
 
Hur som.
Han är nu 57cm och väger ca 5,1kg, alltså nästan precis hälften så mycket som storasyster! Han hade dock fallit av sin kurva och är lite underviktig, men han har ju varit sjuk så det bör rätta till sig! Vi får se om en månad.
 





Paulina

Lik han är din pappa när han ler/skrattar :-) finaste Niilo

Cajsa Lindahl

är det bara jag eller har han blivit väldigt lik vår älskade bror?! :O

miira

Lik Pål och Tony, ibland lik din bror och dig.

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Den 4 februari 2013 visade sig det där plusset på stickan. Vi skulle bli föräldrar för första gången! Den 29 september samma år föddes en liten Elina. Året därpå, närmare bestämt den 13 juni 2014 plussade vi igen och vi tre skulle bli fyra och vår son Niilo föddes den 22 januari 2015. Samma år, den 25 september 2015 plussade vi för tredje och sista gången och vår minsting Elsa föddes den 13 maj 2016! Vår familj är komplett, välkommen att ta del av vårt liv!