Världens sötaste lilla tiger!

Tänka sig att om en vecka är du ett helt halvår gammal! Vart tog tiden vägen?! Alla sa till mig att ta vara på tiden för det kommer att gå fort, men jag kunde aldrig föreställa mig att det skulle gå SÅÅ fort! När jag tänker tillbaka på förlossningen och dagarna på BB känns det som att det inte var mer än kanske högst för en månad sedan. Snart är det dags att börja kika på förskola och för mig att börja jobba igen. Usch och fy när jag tänker på det!
 
Jag saknar dig när du sover min älskade <3
 
Det är inte ofta jag får chansen att mysa med en sovande flicka i famnen längre, hon har blivit så självständig våran lilla tjej. Att somna i famnen är inte riktigt hennes grej, även fast det händer att hon slumrar till hos mamma sin, precis innan middagsluren. Annars är det bara hennes säng som gäller. Vilket är ganska skönt på många sätt ändå, men igår kväll hade vi världens mysigaste stund! Hon fick möjligheten att prova välling för första gången innan hon skulle sova för natten, tyckte att det var riktigt smaskigt, smällde i sig 200 ml och kronslocknade i fasters famn <3 Jag kunde ju inte låta bli efter att ha bytt blöja att låta henne somna om i min famn och mysa till max en timme <3
 





Johanna - A dream as a model ♥

Gud så söt! :D

Sv: Ja det är jag, åh gud tack så glad jag blir!! :D

Carolina

Haha vilken söt dräkt!

Jaha, gud så härligt! Var du ute mycket i denna solsken med din lilla sötnos? :)

Btw, jodu barnen växer så snabbt. Min lilla tös är redan 2 år och 2 månader!
Helt sjukt, minns fortfarande när hon var 2 veckor gammal :D

Photo by E M E R E L L A

Åh vilken gulleplutt du har! :)

Kika gärna in hos mig och ställ en fråga i min frågestund :) Hoppas du haft en underbar lördag!

emelie andersson

åh vad fin dress :) så charmigt!

Ida Lindborg ♡

Aww vad sött!

Sv: njaa det tycker jag, lite i alla fall hah! ;)

Maria

SV: Tråkigt!:( Men du hittar säkert något sätt!;)

Alexandra Lindblom - mode&skönhets blogg

ÅÅ vad söt, älskar verkligen småbarn, vilken söt dress också! Jättefin och rolig blogg verkligen!

Åsa

Åh vad gullig!

sv: Tack!
Kram

Isa

Men gud så gulligt hihi:)

Sv: Ja visst är hon:)
tack:)

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Den 4 februari 2013 visade sig det där plusset på stickan. Vi skulle bli föräldrar för första gången! Den 29 september samma år föddes en liten Elina. Året därpå, närmare bestämt den 13 juni 2014 plussade vi igen och vi tre skulle bli fyra och vår son Niilo föddes den 22 januari 2015. Samma år, den 25 september 2015 plussade vi för tredje och sista gången och vår minsting Elsa föddes den 13 maj 2016! Vår familj är komplett, välkommen att ta del av vårt liv!