Jag vill bara redogöra en grej här..

Balloo river INTE Elina.
Dom leker så fint tillsammans (men alltid under uppsikt) och Balloo har aldrig visat minsta tecken på avundsjuka gentemot henne. Klorna är ALLTID indragna när han busar med henne. Dessutom håller jag hans klor korta och trubbiga eftersom han är innekatt och har inte riktigt förstått själv hur han ska underhålla dom.
 
Hon är i en period där fötterna är det roligaste som finns. Hon drar i dom med händerna, gnuggar dom mot varandra, sparkas och rullar ihop tårna.
Jag klipper hennes naglar på  fingrar och tår en gång i veckan men filar dom varje dag. Men trots det så händer det att hon river sig själv. Det är inget hon märker av och inget som göra det minsta ont.
 
För ett par månader sen när händerna var det absolut roligaste rev hon sig konstant i ansiktet, oavsett om naglarna ver nyfilade. Små revor som försvinner samma dag eller dagen därpå.
 





julia

sv: Haha vad kul! Jag fick samma som innan tyvärr! Men under tiden jag hade det slog jag till och med mitt rekord! Jippe!♥

Esmeralda

aww sååå söta!

Esmeralda

sv: dem smakar inte så mycket utan det är innehållet som smakar och sedan kryddorna och sojan :)

Nathalie Tegelstam

- det har du så rätt i :)
Haha vilken charmig bild! kramar

Nathalie Tegelstam

- det har du så rätt i :)
Haha vilken charmig bild! kramar

KassandraPalma

sv: jag har precis börjat träna i ett gym men annars tränade jag lite här hemma nästan varje dag :)

Ida Lindborg ♡

Haha åh vilken rolig bild, och söt!

Sv: hihi ja det är det, och visst är hon vacker :*D

milina.blogg.se

- åh tack så mycket :)
varsågod!

Josefine ♔

Nämen så söt! :D

Sv: Haha men tack! ;)

Hanna

ja, jag önskade att jag kunde röra på mig mer än vad jag gör, hahaha :D

LIENE

sv: Förstår :)
Själv har jag en syster som inte alls vill veta av Gud och vill inte ens höra, så det är svårt att prata med henne och berätta vad som skedde med mig när jag fann min tro. Lite tråkigt för då blir vi så långt ifrån varandra :/

Så bra att dem kan leka!

Flisan

sv: javisst e dom :D

linahh

va söööt bild!

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Den 4 februari 2013 visade sig det där plusset på stickan. Vi skulle bli föräldrar för första gången! Den 29 september samma år föddes en liten Elina. Året därpå, närmare bestämt den 13 juni 2014 plussade vi igen och vi tre skulle bli fyra och vår son Niilo föddes den 22 januari 2015. Samma år, den 25 september 2015 plussade vi för tredje och sista gången och vår minsting Elsa föddes den 13 maj 2016! Vår familj är komplett, välkommen att ta del av vårt liv!