Elina 15 månader!

Här går det undan. Idag blir fisen hela 15 månader och det är bara 45 dagar kvar tills lillebror är beräknad! Hoppas att tiden fortsätter i den här takten, då är han snart här.
Jag ska försöka uppdatera er mer om graviditeten här framöver.
 
Utvecklingen för Elinas del har stannat av lite, det är som en bergodalbana det där. Ibland lär hon sin sjutton nya saker om dagen och ibland stannar det av en tid. Däremot har tänderna börjat få fart, äntligen!
Hon har en sån underbar personlighet min lilla tjej, och om det ens är möjligt älskar jag henne mer för varje dag som går. Vad lyckligt lottad jag är att just jag får äran att vara din mamma!
 
Jag vet att jag lovat jul-bilder. Men det får vänta en dag till! Efter att ha kollat igenom dom och sållat en hel del så blev det knappt några kvar, så det får bli en liten mini bomb med bilder imorgon.
Istället får ni andra bilder på bus jäntan från Sundsvall :-)
 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Den 4 februari 2013 visade sig det där plusset på stickan. Vi skulle bli föräldrar för första gången! Den 29 september samma år föddes en liten Elina. Året därpå, närmare bestämt den 13 juni 2014 plussade vi igen och vi tre skulle bli fyra och vår son Niilo föddes den 22 januari 2015. Samma år, den 25 september 2015 plussade vi för tredje och sista gången och vår minsting Elsa föddes den 13 maj 2016! Vår familj är komplett, välkommen att ta del av vårt liv!