Mamma kläder!

Härom dagen var min älskade bästa vännina förbi med en försenad födelsedags present till mig, go' som hon är! Hon och hennes blivande make hade köpt kläder till mig, mamma plagg som är så underbara! Man kan inte vara mer bekväm som gravid än i mamma-kläder.
Med Elina ägde jag ett linne och en baddräkt. Och nu har jag för första gången provat mamma-byxor! ^h vadf arg jag blir att jag inte köpte några förra gången!
Jag får se om jag kanske köper mig ett par byxor till och kanske ett linne, annars klarar jag mig nog med det jag har :-)
 
Jag rekomenderar ALLA gravida att köpa gravidplagg! Visst fungerar det med oversize kläder och långa linnen, men det är inte alls i närheten så bekvämt som kläder designade för gravida.





Paulina

Vad gör man inte för världens bästa Sara <3 love you

Svar: <3
SAAURY

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Den 4 februari 2013 visade sig det där plusset på stickan. Vi skulle bli föräldrar för första gången! Den 29 september samma år föddes en liten Elina. Året därpå, närmare bestämt den 13 juni 2014 plussade vi igen och vi tre skulle bli fyra och vår son Niilo föddes den 22 januari 2015. Samma år, den 25 september 2015 plussade vi för tredje och sista gången och vår minsting Elsa föddes den 13 maj 2016! Vår familj är komplett, välkommen att ta del av vårt liv!