Ja för jag fick ju verkligen en lugn dag

Jag hade som sagt planerat en lugn hemmadag igår, och de gick ju som det gick med det..
 
Jag och Tony har sedan vi flyttade ihop för 3 år sedan varit på jakt efter ett snyggt vitrinskåp. Och i förrgår hittade vi ett som passade oss utmärkt! (begagnat) Det var verkligen i vår stil och precis det vi varit ute efter. Tony vår granne körde iväg för att hämta det så hela dagen igår bestod av att få ut det gamla och få in det nya sen skulle det ju även snyggas till i lägenheten efter allt stök och möblering såklart! När det äntligen stod klart kom Tonys faster och hämtade oss och vi spenderade resten av eftermiddagen/kvällen ute hos dom. Kanon mysigt såklart, men sen va jag lika slut som alltid.
 
Bild kommer jag att visa så snart jag har möjlighet, dvs när allt står klart!
 
Idag är jag såklart också upptagen, så vi får sikta mot en lugn lördag istället!





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Den 4 februari 2013 visade sig det där plusset på stickan. Vi skulle bli föräldrar för första gången! Den 29 september samma år föddes en liten Elina. Året därpå, närmare bestämt den 13 juni 2014 plussade vi igen och vi tre skulle bli fyra och vår son Niilo föddes den 22 januari 2015. Samma år, den 25 september 2015 plussade vi för tredje och sista gången och vår minsting Elsa föddes den 13 maj 2016! Vår familj är komplett, välkommen att ta del av vårt liv!