11 månader

Visste ni att min tjej blev hela 11 månader igår? Vart tar tiden vägen egentligen? Jag kan inte fatta att det snart är ett helt år sen vi låg där på BB, det känns väl kanske som förra månaden eller något. Jag lyssnade väl inte ordentligt på folk som sa att det går fort, men visst fasen har det gjort det! Jag får ju nästan dåligt samvete att jag inte tagit vara på mammaledigheten bättre än vad jag gjort :-(
 
Hon följer utvecklingen precis som hon ska och är världens gladaste tjej! I tisdags (den 26) ställde hon sig upp utan stöd för första gången! Älskade tös! Snart blir du storasyster också! <3
 
Liten tjej <3
 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Den 4 februari 2013 visade sig det där plusset på stickan. Vi skulle bli föräldrar för första gången! Den 29 september samma år föddes en liten Elina. Året därpå, närmare bestämt den 13 juni 2014 plussade vi igen och vi tre skulle bli fyra och vår son Niilo föddes den 22 januari 2015. Samma år, den 25 september 2015 plussade vi för tredje och sista gången och vår minsting Elsa föddes den 13 maj 2016! Vår familj är komplett, välkommen att ta del av vårt liv!