Sorterat bilder

Jag är en människa som älskar bilder och minnen och spar helst på allt som jag fick. Men jag har renast ut massor och har nu bara kvar en låda med värdelösa minnen från min och Tonys uppväxt. Sen är de ju fotoalbum! De får jag aldrig nog utav och har väl snart 20 stycken. ;) Jag beställer nya bilder flitigt och sorterar in dem i album med olika teman. SUPERKUL!
 
Satte mig iallafall imorse och kikade på bilder på mig som bebis. Och tråkigt nog har Elina inte ett enda drag ifrån mig :( Dock har jag börjat se mer och mer likheter från min bror och min pappa. Stackars liten tös som är lik 3 grabbar ;) Men hennes utseende kommer ju att förändras 5000 gånger innan det är klart så vi får väl se vart det landar :)
 
Bild från igår
 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Den 4 februari 2013 visade sig det där plusset på stickan. Vi skulle bli föräldrar för första gången! Den 29 september samma år föddes en liten Elina. Året därpå, närmare bestämt den 13 juni 2014 plussade vi igen och vi tre skulle bli fyra och vår son Niilo föddes den 22 januari 2015. Samma år, den 25 september 2015 plussade vi för tredje och sista gången och vår minsting Elsa föddes den 13 maj 2016! Vår familj är komplett, välkommen att ta del av vårt liv!