Nu kör vi filmrace!

Jag ligger hemma och mår piss och pest och pina och tänkte därför köra ett filmmaraton by my self.
Ska försöka få iväg min sambo till ICA för att köpa nått gott. eftersom ingenting vart aptitligt idag och allt kommit upp så måste jag äta det jag är sugen på för att få i mig någonting alls idag, vilket i det här fallet är mintfyllda chokladkakor! ^^
 
Går in i v.23 idag och dom flesta brukar må bra under den här tiden av graviditeten, men så kul ska vi ju inte ha de..





Elin l

Jag kommer till Södertälje i morgon och jag ska lätt mysa med din mage!!!

Rosten

Jag mådde illa hela min gradivitet med leo. Men de jag har lärt mig nu den här graviditeten är att äta lite och ofta. Tänk att du ska äta frukost lunch middag och helst frukt där imellan och dricka mycket.

De är bara och ringa mig om de är några frågor jag hade som sagt mardröms gradiviteten med leo, men denna är som en dröm:) (0730357155)

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Den 4 februari 2013 visade sig det där plusset på stickan. Vi skulle bli föräldrar för första gången! Den 29 september samma år föddes en liten Elina. Året därpå, närmare bestämt den 13 juni 2014 plussade vi igen och vi tre skulle bli fyra och vår son Niilo föddes den 22 januari 2015. Samma år, den 25 september 2015 plussade vi för tredje och sista gången och vår minsting Elsa föddes den 13 maj 2016! Vår familj är komplett, välkommen att ta del av vårt liv!