God kväll folket.

Försöker jobba på en ny design vilket inte går så bra.. men så snart som möjligt kommer en ljus och fräsch design upp med ny hedder! Som jag sa förut är denna tråkiga bara tillfällig.
 
Ang. telefontiden så ringde dom upp tillslut, 3 timmar sent, det var vårdcentralen ang. min tid i måndags och allt med mig var O-K-E-J! Skönt. Nästa läkar tid blir på onsdag, då kommer en stor nyhet att avslöjas! :D Missa inte de ;)
 
Har inte orkat laga mat idag så de fick bli soppa och toast till middag ;) haha lat som jag är :D
Jaa de där blev ju ett blandat inlägg, men de funkar väl de å ;)





Mamma Maria

Var tog korven vägen?

Cajsa

kommer förbi dig något nästa helg älskade syster! nu var det länge sen och du har massor som du måste berätta för mig! :O

Svar: haha jasså vaddå? :)
SAAURY

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Den 4 februari 2013 visade sig det där plusset på stickan. Vi skulle bli föräldrar för första gången! Den 29 september samma år föddes en liten Elina. Året därpå, närmare bestämt den 13 juni 2014 plussade vi igen och vi tre skulle bli fyra och vår son Niilo föddes den 22 januari 2015. Samma år, den 25 september 2015 plussade vi för tredje och sista gången och vår minsting Elsa föddes den 13 maj 2016! Vår familj är komplett, välkommen att ta del av vårt liv!