Allas vårt älskade märke Newbie

Jag tror absolut inte att jag är ensam att älska märket Newbie. Hittills har jag inte hittat ett enda plagg i deras sortiment som jag inte tycker om. Jag skulle vilja ha ALLT! Varje gång jag kikar på kläder till Elina så vill jag egentligen köpa hela sortimentet, men det kanske är klokare att sprida ut storlekarna lite eftersom hon så snabbt kommer att växa ur dom. synd. Bara nu senast jag var ner och kikade för att köpa en body slutade det med att jag fick hänga tillbaka 3 stycken för att jag stod och velade så länge.
De här är dom kläder från märket hon har nu. Men känner jag mig själv rätt så lär det inte sluta där. Det här är dessutom bara dom i hennes nuvarande storlek (56-62) sen hade hon ju en del i 50 och har liggandes i sin låda i storlek 68-80. :)
 





A

Vad tycker du om Mini Rodini? En del snygga grejer tycker jag :-d

Svar: Ja gud ja! Jag har en del, men inte så mycket. Mest sånt jag fått i present :)
SAAURY

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Den 4 februari 2013 visade sig det där plusset på stickan. Vi skulle bli föräldrar för första gången! Den 29 september samma år föddes en liten Elina. Året därpå, närmare bestämt den 13 juni 2014 plussade vi igen och vi tre skulle bli fyra och vår son Niilo föddes den 22 januari 2015. Samma år, den 25 september 2015 plussade vi för tredje och sista gången och vår minsting Elsa föddes den 13 maj 2016! Vår familj är komplett, välkommen att ta del av vårt liv!